FACILITY MANAGEMENT

Facility Management

ATALIAN chápe FM jako strategický nástroj řízení, s jehož pomocí dosáhneme optimální strukturu nevýrobních nákladů a s tím odpovídající kvalitu a užitek jednotlivých procesů. Důraz klademe na řízení, kompetenci, odpovědnost, kvalitu a záruky za poskytované služby. Za zakázku odpovída Facility Objekt Manager, který řídí multitechnické služby poskytované vlastními zaměstnanci spolu s outsoucovanými službami.

V rámci našich služeb nabízíme komplexní projektové řešení, které je upraveno pro daný segment. Mezi tyto projekty patří např. Spokojený zákazník i nájemce, Padající náklady, Mikrobiologická čistota v normě, Lakovna bez zmetků, Na nás si úřady nepřijdou atp. Jednotlivé projekty obsahují tyto činnosti:

  • údržba a obsluha technologických zařízení budov (TZB)
  • diagnostika, preventivní a pravidelná údržba, opravy a generální opravy
  • provozování TZB
  • obsluha systému měření a regulace (MAR)
  • správa a údržba inženýrských sítí a zdravotechniky (ZTI)
  • stavební údržba budov
  • revize, odborné technické prohlídky a servisy technologických celků
  • poskytování pohotovosti a havarijní služby
  • dálkový monitoring TZB a prvků inteligentních budov s napojením na centrální dispečink
  • ostraha a bezpečnostní služby, služby PCO
  • nakládaní a likvidace odpadů
  • vnitřní úklidy
  • venkovní úklidy – jaro/zima
  • údržba a výsadba zeleně
  • Dezinfekce, Dezinsekce, Deratizace (DDD)
  • hygo dodávky , ochranné pomůcky, kancelářské potřeby, náhradní díly (ND)
  • zajištění poštovních a telekomunikačních služeb včetně Call Centra
  • zajištění služeb recepce, podatelny, kopírování a další administrativní služby
  • zajištění IT služeb včetně dodávek HW, SW
  • řízení skladového hospodářství režijních materiálů a ND
  • stravování, catering, event management
  • správa výkresové dokumentace
  • CAD management v elektronické i papírové podobě
  • pasportizace ploch, TZB a stavebních prvků
  • zpracování, řízení a provádění kompletní problematiky Health Safety Enviroment (HSE) - BOZP, PO, Enviroment Management System (EMS)
  • zpracování, řízení a vedení problematiky odpadového hospodářství
  • zpracování, řízení a vedení všech objektových směrnic a řádů
  • reporting
  • správa a údržba vozového parku
  • vnitropodniková doprava
  • a další

Hlavní přínosy FM pro zákazníka

  • Cena × kvalita × přínos, užitek = definování Service Level Agreement
  • Výkon, kvalita, riziko, hodnota = SLA, KPI
  • Produktivita práce
  • Benchmarking
  • Roční saving
  • Smluvně garantovaný roční saving na základě Analýzy provozu objektu (APO).
  • Integrace a synergie procesů
  • Integrace a synergie technologických systémů
  • Optimalizace procesů


Příklady konkrétních přínosů pro zákazníka

  • důsledná kontrola procesů – minimalizace sankcí při nesplnění povinností předepsaných státem (údržba technologických zařízení pro provoz budovy,odborné kontroly a revize, odpady, BOZP).
  • jeden komunikační a fakturační partner - přímá odpovědnost za svěřené procesy, méně organizačních a informačních kolizí, nastavení stabilního cash-flow
  • maximální využití správy provozní dokumentace a její metodická aktualizace v čase = uchování klíčových informací o provozu objektu, snížení rizikovosti při havarijních situacích, apod.


Možnosti REALIZACE ÚSPOR

  • optimalizace interních nákladů spojených s koordinací podpůrných procesů, využití synergií při řízení
  • využití zavedeného systému hodnocení dodavatelů - garance nejlepších podmínek v poměru cena/kvalita u dodávek chemie a materiálů a externích služeb
  • převzetí rizik při řízení skladového hospodářství (kontrola kvality i kvantity na vstupu i výstupu zboží ze skladu, manka a škody v průběhu skladování)
  • správné nastavení procesů ostrahy— minimalizace počtu krádeží
  • optimalizace nákladů na spotřebu energií (výběr tarifu, změna způsobu vytápění) nižší náklady na komunikaci s externími dodavateli (pouze jeden interní partner) atd..

Rychlá poptávka

E-mail: info.cz.atal@atalianworld.com
Sekretariát: +420 326 706 811
Infolinka: +420 722 365 365