Facility Management
ATALIAN chápe FM jako strategický nástroj řízení, s jehož pomocí dosáhneme optimální strukturu nevýrobních nákladů a s tím odpovídající kvalitu a užitek jednotlivých procesů. Důraz klademe na řízení, kompetenci, odpovědnost, kvalitu a záruky za poskytované služby. Za zakázku odpovída Facility Objekt Manager, který řídí multitechnické služby poskytované vlastními zaměstnanci spolu s outsoucovanými službami.
V rámci našich služeb nabízíme komplexní projektové řešení, které je upraveno pro daný segment. Mezi tyto projekty patří např. Spokojený zákazník i nájemce, Padající náklady, Mikrobiologická čistota v normě, Lakovna bez zmetků, veškeré činnosti v souladu s legislativou. Jednotlivé projekty obsahují tyto činnosti:
- údržba a obsluha technologických zařízení budov (TZB)
- diagnostika, preventivní a pravidelná údržba, opravy a generální opravy
- provozování TZB
- obsluha systému měření a regulace (MAR)
- správa a údržba inženýrských sítí a zdravotechniky (ZTI)
- stavební údržba budov
- revize, odborné technické prohlídky a servisy technologických celků
- poskytování pohotovosti a havarijní služby
- dálkový monitoring TZB a prvků inteligentních budov s napojením na centrální dispečink
- ostraha a bezpečnostní služby, služby PCO
- nakládaní a likvidace odpadů
- vnitřní úklidy
- venkovní úklidy – jaro/zima
- údržba a výsadba zeleně
- Dezinfekce, Dezinsekce, Deratizace (DDD)
- hygo dodávky , ochranné pomůcky, kancelářské potřeby, náhradní díly (ND)
- zajištění poštovních a telekomunikačních služeb včetně Call Centra
- zajištění služeb recepce, podatelny, kopírování a další administrativní služby
- zajištění IT služeb včetně dodávek HW, SW
- řízení skladového hospodářství režijních materiálů a ND
- stravování, catering, event management
- správa výkresové dokumentace
- CAD management v elektronické i papírové podobě
- pasportizace ploch, TZB a stavebních prvků
- zpracování, řízení a provádění kompletní problematiky Health Safety Enviroment (HSE) - BOZP, PO, Enviroment Management System (EMS)
- zpracování, řízení a vedení problematiky odpadového hospodářství
- zpracování, řízení a vedení všech objektových směrnic a řádů
- reporting
- správa a údržba vozového parku
- vnitropodniková doprava
- a další
Hlavní přínosy FM pro zákazníka
- Cena × kvalita × přínos, užitek = definování Service Level Agreement
- Výkon, kvalita, riziko, hodnota = SLA, KPI
- Produktivita práce
- Benchmarking
- Roční saving
- Smluvně garantovaný roční saving na základě Analýzy provozu objektu (APO).
- Integrace a synergie procesů
- Integrace a synergie technologických systémů
- Optimalizace procesů
Příklady konkrétních přínosů pro zákazníka
- důsledná kontrola procesů – minimalizace sankcí při nesplnění povinností předepsaných státem (údržba technologických zařízení pro provoz budovy,odborné kontroly a revize, odpady, BOZP).
- jeden komunikační a fakturační partner - přímá odpovědnost za svěřené procesy, méně organizačních a informačních kolizí, nastavení stabilního cash-flow
- maximální využití správy provozní dokumentace a její metodická aktualizace v čase = uchování klíčových informací o provozu objektu, snížení rizikovosti při havarijních situacích, apod.
Možnosti REALIZACE ÚSPOR
- optimalizace interních nákladů spojených s koordinací podpůrných procesů, využití synergií při řízení
- využití zavedeného systému hodnocení dodavatelů - garance nejlepších podmínek v poměru cena/kvalita u dodávek chemie a materiálů a externích služeb
- převzetí rizik při řízení skladového hospodářství (kontrola kvality i kvantity na vstupu i výstupu zboží ze skladu, manka a škody v průběhu skladování)
- správné nastavení procesů ostrahy— minimalizace počtu krádeží
- optimalizace nákladů na spotřebu energií (výběr tarifu, změna způsobu vytápění) nižší náklady na komunikaci s externími dodavateli (pouze jeden interní partner) atd..
Rychlá poptávka
Rychlá poptávka
Nezávazně si poptejte naše služby. Nebo se pouze zeptejte. Obratem Vám odpovíme na Váš e-mail či se Vám ozveme na telefon.
×