JAKÉ JSOU STANDARDY PŘI PLNĚNÍ ZAKÁZEK?

Jaké jsou standardy při plnění zakázek?

06. 10. 2014 | Články

ATALIAN neustále zlepšuje a inovuje procesy směřující k lepší komunikaci se zákazníkem. Na základě interní studie jsme se rozhodli zavést nové procesy, které umožní rychlejší a efektivní řešení zakázek.

Sběr dat

Důležitým faktorem v péči o zákazníky je rychlý a přesný sběr požadavků. Nonstop technická podpora call centra s vyškolenými operátory je k dispozici pro příjem telefonátů či e-mailů 24 hodin denně sedm dní v týdnu.

Tato infolinka tvoří most mezi společností ATALIAN a širokou veřejností.

Nemusíte být odborník na problematiku, která Vás právě trápí. Správně směrovanými dotazy operátor zjistí potřebná data a objednávku nasměruje na divizi ATALIAN, která začne ve smluveném termínu objednávku řešit.

Zadání Vaší objednávky putuje k odpovědnému vedoucímu zvoleného regionu, který vyhodnotí veškeré detaily a zadá konkrétní činnosti odborným zaměstnancům. Ti poté zakázky plní dle priorit a termínů na principu Ganttova diagramu. To vše probíhá v rámci vteřin či minut elektronickou cestou.

Realizace

Dalším faktorem k dodržení limitů a standardů je kvalitní lokální pokrytí České republiky sítí poboček.

Náš technik se dostane na jakékoliv místo v ČR do 2 hodin od nahlášení havárie. Tím máte pro Vaše podnikání nebo bydlení zajištěno, že včas zastavíme příčinu havárie a že to provede odborně vyškolený pracovník, který má k dispozici profesionálně vybavený výjezdový vůz.

Jsme přesvědčeni, že správná cesta je tyto služby vykonávat vlastními zaměstnanci, vlastní technikou, na naši vlastní zodpovědnost, abychom dostáli naší vizi, že s námi je Váš business ve správných rukou.

Předání hotové zakázky

Aspektů myšlenky rozvoje a růstu je hned několik. Nejen regionální pokrytí je neustále zlepšováno. Opomíjeným faktorem je vybavení pracovní síly, která zakázku realizuje. Proto jsou naši technici vybaveni mobilním datovým zařízením, které komunikuje s ostatními články pracovního procesu bez potřeby nákladné a neekologické papírové dokumentace. Rozhodli jsme se posunout standard tak, že zákazník obdrží potvrzení o provedené práci včetně fotodokumentace situace před zásahem a po zásahu. To vše v rámci několika desítek minut po dokončení prací přímo do e-mailové schránky objednatele. Máte tedy absolutní kontrolu nad tím, že požadované práce proběhly. Můžete snadno postoupit tato data dál, pokud je to třeba.

Snažíme se zajistit nejvyšší možnou úroveň nabízených služeb tak, aby našim klientům přinášela co možná nejvyšší užitek. 

Rychlá poptávka

E-mail: info@atalian.cz
Sekretariát: +420 326 706 811
Infolinka: +420 722 365 365