KONFERENCE ICT MENTOR

KONFERENCE ICT MENTOR

07. 05. 2015 | Akce

Pod tímto netradičním názvem konference se skrývaly informace o možnostech a přínosech portálových řešení.  O novodobé firemní nástěnce, tentokrát v elektronické, nikoli dřevěné či papírové podobě, která by neměla chybět v žádné moderně fungující společnosti. 

V reprezentativních prostorách Břevnovského kláštera účastníci konference zhlédli přednášky na téma jak sdílet informace prostřednictvím internetového prostředí se svými zaměstnanci, kolegy, ale i dodavateli a odběrateli, spolupracujícími společnostmi a dalšími.

V oblasti lidských zdrojů byli svědky webových žádostí o dovolené, svěřené prostředky, informací o kapacitním vytížení na jednotlivých zakázkách či přehledu docházky až po odesílání výplatních pásek. V oblasti oběhu firemních dokumentů sledovali proces schvalování nabídek, objednávek, smluvních dokumentů ……. To vše bez vstupů do primárních ERP systémů. Rychlé, efektivní, bezpečné, bez nutnosti papírových agend, jen s použitím připojení k internetu a webového prohlížeče.

Doba je rychlá, informace je potřeba sdílet a správně s nimi pracovat. Ale jak upozornila přednáška jedné z vystupujících společností, je potřeba nezapomínat na mezilidské vztahy a hlavně na to, že i když zefektivňujeme prostřednictvím portálových řešení naši práci, je osobní lidský kontakt a přístup tím nejzásadnějším na všech úrovních spolupráce. 

Obchodní ředitel společnosti ATALIAN, pan David Fiala byl hostem Ing. Pazdery z KARAT Software, kde pohovořili na téma Sharepoint - uplatnění firemní nástěnky v praxi.

 

Adresa:

  • Praha
  • Česká republika, 169 00

Sekretariát: +420 326 706 811
Infolinka: +420 722 365 365

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace