PRACOVNÍCI V TERÉNU JSOU NEUSTÁLE ONLINE

Pracovníci v terénu jsou neustále online

24. 02. 2015 | Články

Řešení je implementováno v rozsahu modulu Workforce management pro potřeby dispečinku, pracovníci v terénu jsou vybaveni mobilní aplikací myFABER®. Do ní dostávají zadány zakázky s popisem jednotlivých výkonů s příslušnou dokumentací či pokyny. Tamtéž zaznamenávají technici stav a popis řešení, přiložit mohou fotografie nebo skenovat pracovní listy. Informační podporu terénních pracovníků doplňuje mimo jiné přímý telefonický kontakt na pověřenou styčnou osobu pro jednotlivé objekty. Veškeré činnosti v terénu, včetně například cest nebo nakládání materiálu, jsou zaznamenávány do výkazů. Ty jsou následně vyhodnocovány pomocí OLAP (datové) kostky.

 

myFABER® znamená pro ATALIAN CZ významnou optimalizaci každodenních procesů a úsporu času. Dříve totiž museli terénní pracovníci údržby vše zadávat do primárního podnikového systému zpětně přes webové rozhraní. Dnes vše vkládají okamžitě přes mobilní zařízení přímo v místě úkolu.

 

Mobilní aplikace myFABER® je nainstalována na smartphonech Alcatel Onetouch Hero a Samsung Galaxy S4 Mini, serverová část je hostována v rámci kvadosáckých služeb myDATACENTER™.

Rychlá poptávka

E-mail: info.cz.atal@atalianworld.com
Sekretariát: +420 326 706 811
Infolinka: +420 722 365 365