PODPŮRNÉ SLUŽBY

Recepce ve správných rukou

Nabízené služby

Recepce

  • telefonická ústředna a správa příjmu návštěvníků
  • poštovní služby 
  • správa jednacích místností
  • drobné administrativní práce (scan, kopírování atd.)
  • doplňkové služby: objednávka letenek, taxi...
  • správa distributorů pití, jídla
  • atd.

Podpora při organizaci konferencí, eventů

  • zprostředkování cateringu
  • zajištění pronájmu prostor
  • zajištění technického zázemí

Hostesky

  •  zajištění hostesek pro společenské události, konference atd.
  •  podpora marketingu vaší značky – hostesky na výstavách
  •  podpora prodeje 
  •  atd.

Svým zákazníkům nabízíme i služby spojené se správou vozového parku, pomoci při stěhování, organizování společenských akcí či recepční služby „na míru“. Zajistíme Vám profesionální provoz Vaší recepce, připravíme zasedací místnosti na obchodní jednání a postaráme se o jejich hladký průběh.

Know-how čerpáme z francouzské partnerské společnosti City One, která v této oblasti působí na trhu již přes dvacet let.

Pracovník recepce je první vizitkou Vaší společnosti pro potenciálního zákazníka či partnera nejenom při osobním setkání, ale i při telefonním kontaktu. Díky partnerství s francouzskou společností City One (leadrem na trhu recepčních služeb a hostesek), a jejímu know-how, jsme povýšili recepci z pouhé služby na profesionální úroveň. Klientům tak budujeme image na nejvyšší úrovni.

Ochota, zodpovědnost, snaha vyjít vstříc či podpora kontroly díky softwarovým řešením jsou v naší společnosti samozřejmostí. Naši pracovníci jsou vybíráni s důrazem na komunikativnost, empatii a vzhled tak, aby byli již sami o sobě důstojnou reprezentací vaší společnosti. Nespoléháme se ovšem pouze na „hezkou tvář“, ale s recepčními či hosteskami pracujeme, poskytujeme jim školení tak, abychom cíleně rozvíjeli jejich vědomosti a kompetence, aby se nestaly pouze „image“, ale zároveň byly schopné poskytnout vaší společnosti administrativní podporu různých druhů.

Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně a veškeré činnosti nastavujeme dle jeho  potřeb a míry odpovědnosti, kterou náš pracovník nese.

Kvalita služby je vždy na prvním místě

Systém řízení kvality

Pro zajištění kvalitních služeb ve všech divizích skupiny ATALIAN klademe velký důraz na systém kontrol. Navštěvujeme hostesky v místě pracoviště, ať už náhodně či plánovaně. K získání zpětné vazby dochází na pravidelných schůzkách se zákazníkem, což nám umožňuje vést kroky k neustálému zlepšování služeb.

Naše nástroje pro řízení kvality

BOOKpro - program pro reportování on-line, který lze upravovat a nastavit dle potřeb každé služby, požadavků a očekávání. Jedná se o nástroj na zpracování informací, které je třeba během výkonu služby sbírat a třídit. Nastavení programu probíhá ve spolupráci přímo s vámi tak, aby byl plně přizpůsoben vašim potřebám.

Jistota kvalitní náhrady

Synonymem pro kvalitní službu je kontinuita. V případě indispozice nebo v době dovolené vám poskytneme okamžitou náhradu. Back-up recepční prochází stejným školením, jako je požadováno u recepční na dané zakázce tak, aby nebyla jakkoliv snížena kvalita poskytovaných služeb.

 

Rychlá poptávka

E-mail: info@atalian.cz
Sekretariát: +420 326 706 811
Infolinka: +420 722 365 365